Rezervacni system Spravodaj obce Povodňové okénko

Novinky

 

Aktuality
Sčítání lidí domů a bytů 2021

Sčítání lidí domů a bytů 2021

03.03.2021

Velkoobjemové kontejnery - ZRUŠENO!

02.03.2021

V souvislosti se současnou situací a nařízením vlády ČR v návaznosti na Covid-19 jsme nuceni zrušit termín svozu velkoobjemových kontejnerů, který byl plánován na 20. března 2021. 


 


Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení

Informace pro občany k podávání přiznání k dani z příjmů

Informace pro občany k podávání přiznání k dani z příjmů

01.03.2021

Senior taxi

22.02.2021

Funguje nová služba pro občany Šilheřovic, kteří jsou starší 70 let nebo mají průkaz ZTP/ či ZPP/P.

Sbírka oblečení, hraček, domácích potřeb....

Sbírka oblečení, hraček, domácích potřeb....

22.02.2021

Tříkrálová sbírka 2021

Tříkrálová sbírka 2021

02.02.2021

Posílá vás lékař nebo hygiena na PCR test na COVID-19?

Posílá vás lékař nebo hygiena na PCR test na COVID-19?

27.01.2021

Informace pro klienty Obecní knihovny

14.01.2021

Od soboty 27. února platí na území České republiky nový nouzový stav na 30 dnů, tedy do 28. března. Od 1. března dochází vzhledem k současné epidemické situaci ke zpřísnění zejména v oblasti volného pohybu, maloobchodu a služeb a ve školství.


Vláda omezuje provoz knihoven tak, že se zakazuje jiný výdej než předem objednaných výpůjček a jejich vracení přes výdejní okénko nebo bezkontaktně; při jiném než bezkontaktním předání výpůjček se doporučuje používat respirátor bez výdechového ventilu alespoň třídy FFP2 nebo KN95,


 


Milé čtenářky a čtenáři,


postupujte tak, že si budete knihy vybírat  na adrese  :                                                                                                                           http://www.okpb.cz/clavius/silherovice


Svůj požadavek zašlete e-mailem na adresu knihovny  :                                                                                                                         knihovna.silherovice@seznam.cz.


Knihy Vám připravím a e-mailem sdělím přesný termín, kdy budou v knihovně připraveny a můžete si je vyzvednout.


                                                                      Vaše knihovnice


 

Svoz popelnic 1 x za 14 dnů

07.01.2021

Vážení spoluobčané, 


v prvním týdnu roku došlo k mimořádnému svozu odpadu popelnicových nádob u četnosti tarifu 1 x za 14 dní, od druhého týdne bude odvoz probíhat tak, jak je uvedeno v obecním kalendáři na rok 2021, tedy každý sudý týden

NÁPOMOC SENIORŮM

NÁPOMOC SENIORŮM

26.10.2020

POŠTA Šilheřovice - Informace o otevírací době

POŠTA Šilheřovice - Informace o otevírací době

10.10.2020

Nábor mladých hráčů

Nábor mladých hráčů

31.08.2020

Kniha

Kniha "Lanovka nad Landekem", autor Petr Čichoň

21.08.2020

Dopravní podnik Ostrava,a.s.

Dopravní podnik Ostrava,a.s.

02.07.2020

Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie

Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie

05.04.2020

Karanténa a jak se v ní chovat

Karanténa a jak se v ní chovat

10.03.2020

KORONAVIRUS

KORONAVIRUS

09.03.2020

Lokal Bistro

Lokal Bistro

02.03.2020

Restaurant PALMENHAUS

Restaurant PALMENHAUS

02.03.2020

Úspěšný krok k nové práci

Úspěšný krok k nové práci

07.02.2020

Nová šance,z.s. -Pomáhej pohybem

Nová šance,z.s. -Pomáhej pohybem

15.08.2019

Podpořte nás

Podpořte nás

15.08.2019

Tradiční recepty

Tradiční recepty

05.08.2019

FIRST RESPONDER

FIRST RESPONDER

27.03.2019

Informace o dokončení automatického závlahového zařízení na hřišti TJ Sokol

Informace o dokončení automatického závlahového zařízení na hřišti TJ Sokol

05.09.2018

Hledání ztraceného času

Hledání ztraceného času

03.04.2018

Po stopách brouka Páchníka

Po stopách brouka Páchníka

21.09.2017

Provozování skladu nábytku

22.02.2016

Již dva roky provozuje nezisková organizace Nová šance, z.s. v areálu bývalých kasáren v Ostravě - Koblově Sklad nábytku pro sociálně slabé občany. Rozhodla se tak pomáhat řešit složitou situaci rodin, které se ocitli v hmotné nouzi, jako jsou např. matky samoživitelky, senioři či jinak potřební občané. Při výběru potřebných rodin úzce spolupracuje s Úřadem práce - oddělením hmotné nouze, kurátory a sociálními pracovníky, kteří zájemce o nábytek posílají s písemným doporučením. Je to proto, aby se tyto potřebné věci dostaly skutečně těm, kteří je potřebují...

Změny ve vysílání zpravodajství z Hlučínska

Změny ve vysílání zpravodajství z Hlučínska

09.12.2015

Tisk stránky